Kick-off Grenserittet 2012

grenserittet

Hei mannskap i Grenserittet 2012!

Vi minner om KICK-OFF tirsdag 31. juli kl. 1800 på Høgskolen i Halden, Remmen. 

På årets kick-off vil du få utdelt crew-trøye, crew-kort og rittavisen. I tillegg til dette er det en god måte å få avklart arbeidsoppgaver med din funksjonæransvarlig samt få all viktig informasjon om arrangementet.

NØKKELBÅND: Vi venter på en forsinket leveranse av nøkkelbånd til å feste i Crew-kortene. Det er ikke sikkert dette når frem i tide, så det er fint hvis alle som har nøkkelbånd hjemme kan ta med det i back-up!

MAT: Crew-kortet gir funksjonærer på vakt rett til et pastamåltid i AXAParty-teltet tors + fredag på stevnesletta Fredriksten og et måltid i matteltet på Place d’Armes på lørdag. Utover det besørges dette av den enkelte.

PARKERING: Funksjonærer skal bruke den ordinære parkeringen (Golf-banen). Crew-kort gir rett til gratis parkering. Parkeringsvaktenes anvisninger skal følges. Vi anbefaler å samkjøre med noen andre hvis det er mulig!

UTSTYR: Alt utstyr som blir utdelt (som flagg, gule vester, kart, osv. skal returneres til FA eller til INFO-teltet)

TAPT OG FUNNET: Gjenglemte ting skal leveres i INFO-teltet

For å gjøre deg kjent med arrangementet ellers og få oppdaterte nyheter og info– anbefaler vi å følge med på nettsiden (grenserittet.com) og/eller meld deg inn i Facebookgruppa vår (www.facebook/grenserittet)!

Les også Rittavisa – der finner du blant annet viktig informasjon og arenakart.

Tusen takk alle sammen for at dere stiller som vårt verdifulle mannskap – vi gleder oss!

Med vennlig hilsen

Hanne Lund-Nilsen

Informasjons- og adm.ansvarlig/